i just can't stop thinking about you.

hejhejhej :)
idag har jag varit i skolan, vi hade elevens val sista lektionen, jag har bild ihop med vanja, det är ganska kul faktiskt :) vi målar på människor, så idag har jag ritat av vanja i profil. ;)
efter skolan tog jag och ida tåget in till göteborg, där vi mötte pappa, så åkte jag och köpte present till moa, sen gick jag själv en stund.
dagens ;
♥ en stor adidaströja, fast inte en sån där som alla har typ..
♥ hårspray ( äntligen!! )
♥ vit kofta
♥ vantar (det är ju sjukt kallt på morgonen nu.. )
♥ lypsyl, eller aco då ;)

det var väl det tror jag, kanske laddar upp bilder när jag kmr till mamma.

Nu har jag pluggat hela kvällen, är nästan klar med mitt svenska repotage.. lite kvar bara ;)
NOn tror jag att jag kan, men det får bli plugga imon oxå, så att allt sitter..

Kom precis ut ur dushen, jag har börjat duscha på kvällen innan jag går och lägger mig istället för på morgonen, då får man ju sova lite längre, det behöver jag verkligen ;s i helgen ska jag sova uuut! :)
nu ska vi äta lite kvällsmat, GODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0