igår och idag .

hejsanhejsan :)
jag har försökt att ladda upp massa bilder, men det funkar inte, helskumt ;s
igår hade vi iaf trevligt :)
vid typ 5 ngngång gick jag till Nike, vanja va oxå där. vi spelade guitar hero, eller rockband , det va askul, men jag är sjukt kass x) sen ringde elin och frågade fall hon oxå fick vara med, så hon kom en liten stun senare.
Sen fixade vi oss lite och stack in till floda för att köpa godis. roligtroligt :)
på väg in till ica mötte vi  alex oliver marcus och arya, dom hade köpt mashmallows , haha.
aja, vi köpte godiset, sen gick vi upp till skolan, det var ngra som hade ett allédisco.
vi träffade eddi där, och jag pratade lite med han, sen gick vi och gungade.
efter ett tag började vi gå ner mot stationen. vi hyrde film ; fjorton suger.
och efter det åkte vi hem :)
vi gick hem till rawand och kollade på filmen , och frossade godis. Och mitt i filmen fick jag typ kramp i mitt ben ! Shiet vad det gjorde ont asså!
filmen var iaf bra, och när den va slut gick vi hem.
Mysig kväll helt enkelt :)

Idag ska vi till stan, jag, vanja, nike och elin. eller vanja ska på akrobatik tror jag , men hon kanske kommer sen, hoppas jag :)
jag har massa grejer som jag måste köpa, tex ;

♥ ny fondation
♥ jeans
♥ koftor
♥ andra tröjor typ
♥ strumpbyxor
♥ stickade strumpor

haha, och lite mer småsaker, :)
jag har precis fått barnbidraget, så jag har nog råd med lite av sakerna iaf .
vet ni? vi hade orientering i skolan, så gick vi vilse, och jag hade mina nya vita converse, och vi gick i skogen, och ni kan nog fatta hur dom ser ut nu. plus att det regnade , så aaaa. :P

hmmm, bussen går om en halvtimme, och mitt hår har inte torkat än, jag funderear på om jag ska platta det eller om det ska vara naturligt?
jag måste borta tänderna oxå! hahah intressant att veta, men jag vet inte vad jag ska skriva mer.. :P

nu måste jag nog sätta fart, ha en bra dag! PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0