vanilj

hejsanhejsan
igår ;  jag va med ida, vi köpte ben&jerry's, mumsigt, och kollade på Brokeback Mountain, den är sjukt sorglig och grymt bra ! Se den om ni inte redan gjort det ;) sen gick vi ner och satte oss vid datorn, och lyssnade på lite musik, och kollade på gamla bilder, :) sen gick vi och la oss.

Idag ; jag ich ida gick upp ganska tidigt, dushade och klädde på oss, åt frukost, sen stack vi in till stan. Jag skulle köpa en väska, och vi kollade igenom jag lovar, varje affär i nordstan, men hittade ingen.. sen gick vi till kungsgatan istället, och jag hittade en väska, som jag köpte , på foji, :) sen gick ida , hon skulle på akrobatik, men jag stannade kvar, och mötte pappa på åhléns , där jag köpte en parfym ! Jag köpte oxå ett par skor, converse, kolla nedan :P
Vid 5 ungefär gick jag till Rawand, som hade födelsedagsfest ! Vi kollade på film, (som alltid) , åt mat, och chips, och pratade massor :) ni är bäst! sen gick jag hem , och satte mig vid datorn, msnade lite , och nu äter jag macka med ost, och vanilj te :)




jag bjuder på en bild på mej och vanja oxå, som alex tog i klassrummet i fredags x)
ignorera mej :P

Kommentarer
Postat av: Alex

HAHAH JAG REDIGERAR BÄST:d

2009-09-11 @ 19:00:08
URL: http://aeeel.blogg.se/
Postat av: vanja

BLÄÄ!

de ser ju ut som ja ler sädär tillgjort!

UShUSHUSh!

2009-09-12 @ 20:48:05
URL: http://vanjawilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0