mysigt :)

idag har jag åkt längdskidor med mamma, hon skulle till systembolaget, typ köpa vin till middagen.
det var lite havjobbigt. jag var sur, och då vet alla hur jag är ;d
iaf. när vi kom hem bakade jag cupcakes (!)
visar bilder sen. dom blev mummsss
sen kollade jag på the big blue. MAMMAMIA.
tove, du fattar.

sen, nu på kvällen kollade hela the family på 'prinsessa' jag har inte sett den förut
asså gud va hemsk den var, men otroligt bra enligt mig.
han är så gullig, han som är med i bästa sommaren ni vet :)

jag har lite ångest, eller dåligt samvete, vetnt vad jag ska kalla det.
pallar nt förklara.
men annars är det bra.
FAN bara att det är skola snart igen. ifs, på onsdag börjar vi, men iaf.

det har snöat sjuuukt mke idag, jag pallar verkligen inte mer vinter. SOMMAREN MÅSTE KOMMA NU, ANNARS DÖR JAAAAAAGGG!
japp. så händer det.

jag har ritat lite oxå, men det blev fail. ska visa mina nya bilder sen, när jag har fixat dom lite mer.

nu får ni se lite blommbilder från i somras. (brist på bilder)






nu kommer det snart ske en förändring. med mig. får se hur det blir.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: tove

vadå förändring? :)

2010-02-21 @ 16:03:51
URL: http://tovec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0