someday..

igår hade min klass disco för ngra småbarn, för att tjäna in pengar till klassen. det ska väl gå till ngn resa i 9an. haha, vi kmr aldrig få ihop tillräckligt, jag lovar, vi kommer typ komma till scoutstugan i tollered ;d
iaf. det va ganska kul, vi fick ihop 8000, fast det blir ca 5000 om man räknar bort det vi va skyldiga anna för godiset och så.. jag snodde selims keps. hade på mig den hela tiden hah, jag vill oxå ha en :)
snart ska vi ha allédisco oxå, det blir nog roligare, för det är lite äldre barn, vi får se hur det går

idag tror jag att jag ska till mamma, men jag vill vara med ngn kompis, ska fråga fall ngn vill hänga med dit och kolla film eller ngt :)
jag har lust att hitta på ngt helsjukt. får den känslan ganska ofta har jag märkt. tror att dt beror på att jag vill att det ska hända ngt i vardagen typ. jag vill liksom hitta på ngt som man verkligen minns, vi gjorde massa kul i somras ju, men det är inte lika lätt på vintern när det är för kallt för att vara ute..

men jag antar att det kmr fortsätta såhär så länge det är vinter, bara att stå ut liksom. det blir bättre när våren och sommarn kommer :)

jag tror att jag ska börja med dagens outfit.
kanske inte superkul, men då kommer det iaf fler bilder på bloggen, vilket iaf jag tkr är kul (y)

en till photoshopbild.

Kommentarer
Postat av: rawand

ne vi fick bara 5000

asså vi tog ut pengar från dom gamla pengarna som vi fick i dt gamla discot :P för att köpa godis

2010-02-08 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0